دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





ilove you ...A

               
                                                               

                                                                          

 



نظرات شما عزیزان:

فرهادds
ساعت10:49---12 ارديبهشت 1392
واقعا من به عشق شما حسوديم شد

موفق و خوشبخت بشيد اگه به هم رسيديد روزي

فقط وبلاگت زهرا خانم كمي دلگيره تونستي يه كم شادش كن

من بازم ميگم عالي عالي عالي20 20 20
پاسخ:ممنون آقافرهاد ولی ماهیچ وقت بهم نمیرسیم هیچ وقت


روزهای ابری وسیاه-رضا
ساعت19:02---11 ارديبهشت 1392
سلام خوبی ؟چی میگی اشتباه لینکت کردم دیگه خودتی مگه این وبلاگت نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه زهرا نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گیج میزنی

حمیدرضا
ساعت7:39---26 اسفند 1391
شیشه ای میشکند


یک نفر میپرسد


که چرا شیشه شکست؟


یک نفر میگوید:


شاید این رفع بلاست


دیگری میپرسد


شیشه پنجره را باد شکست؟


دل من سخت شکست


هیچ کس هیچ نگفت


غصه ام را نشنید


از خودم میپرسم"


ارزش قلب من از شیشه پنجره هم کمتر بود


سیما
ساعت21:49---18 اسفند 1391
عزیزم وبلاگت خیلی قشنگ بود موفق باشی z=s

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 17:23 | |



کد